Întrebări frecvente

Împreună la fiecare Pas

Dacă nu găsești răspunsul la întrebarea ta, nu ezita să ne contactezi!

Fiecare ofertă are propriile reguli de rezervare, confirmare și plată. Este foarte bine să citiți exact termenii și condițiile ofertei și să îi acceptați. De asemenea, țineți cont să îi respectați, pentru că în cazul unor anulări automate, consecințele financiare și juridice vă sunt imputabile.

  • cazări la diferite hoteluri din toată lumea. Aici trebuie să acordați atenție hotelului ales, locației și calității acestuia, nu vă ghidați doar după preț. Prețul nu este punctul de referință, el aduce cu sine + și – și trebuie să respectați termenii de plată și/sau anulare. Fotografiile și informațiile de pe site pot fi uneori incomplete, depășite sau nu foarte clare; de aceea o simpla verificare pe Google a locației nu mai este ceva imposibil în zilele noastre.
  • pachete de vacanță cu avionul inclus, transferuri și mese, în regim de operare ”charter”, cu plecare din diferite orașe din România, operate de anumiți touroperatori integrați în fluxul nostru de oferte. La aceste pachete trebuie să rețineți:
  • orarul de zbor al curselor charter este cu titlu informativ și se poate modifica / schimba radical. Nu însă și ziua operării, dar mai pot fi situații de extremă urgență unde touroperatorul poate să vă solicite acordul;
  • compania de zbor charter se poate schimba, însă asta nu vă scutește de obligațiile contractuale;
  • hotelurile din pachet pot să realizeze overbooking și să vă ofere alternative, de cele mai multe ori superioare calitativ și să fiți pregătit să alegeți;
  • cu siguranță asistența turistică locală este disponibilă pentru voi 24 h/24, 7 zile/7, iar noi de asemenea.
  • biletele de avion pe curse de linie sau curse low-cost, achiziționate prin intermediul site-ului sau în agenție, reprezintă un contract direct între Călător și compania aeriana, cf. Regulament IATA 
  • Pentru a va efectua check-in-ul online gratuit avem rugamintea sa ne contactati cu 1 zi inainte (24 h), telefonic sau pe Whatsapp la numerele noastre: 0755 013 981/82/83/84/ 0755 088 410 sau pe e-mail info@activtours.ro si sa ne cereti acest serviciu. 

Important 

  • Cand primiti Voucherul nostru de transport si biletele de calatorie sau rezervarea va rugam insistent sa verificati daca: numele si prenumele corespund, datele de plecare, orele agreate, tipul si nr. de bagaje incluse, alte detalii pe care ni le-ati mentionat si sa ne raspundeti la e-mail. Daca nu ati raspuns, vom considera ca ati verificat si nu este nimic gresit. Va reamintim ca odata emise biletele de avion orice modificare antreneaza costuri care pot dubla valorile achitate deja. Dacă nu ne-ați informat în cursul zilei în care au fost emise biletele, se consideră acceptată de Dvs.
  • *Nota, la unele companii low-cost, in cazul in care veti dori locuri alăturate se va percepe un extra-cost in functie de tarifele la momentul cand veti decide acest lucru. De obicei, nu introducem aceste costuri, din considerente de tarif competitiv, insa specificati daca le doriti si asteptati-va la costuri de la 8-15 euro/loc/segment si pana la 20-25 euro/loc/segment.
  • Va rugam sa verificati conditiile speciale de calatorie pe MAE: https://www.mae.ro/node/1533. Trebuie sa va asigurati ca posedati toate documentele necesare si intruniti conditiile legale de calatorie.
  • Emiterea biletelor de avion rezervate si plata acestora se fac conform conditiilor impuse de catre fiecare companie in parte. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre termenul pana la care rezervarea sa este valabila si sa se prezinte in termen pentru achitarea biletului si pentru a intra in posesia acestuia . Termenele pot fi schimbate oricand de compania aeriana, situatie in care agentia va anunta pasagerul despre modificare, fara a putea fi insa facuta raspunzatoare in vreun fel de catre acesta pentru o eventuala anulare.
  • Pasagerul poate modifica coordonatele de zbor ale biletului initial cumparat doar in conditiile stabilite de compania pentru care a fost emis biletul, pentru fiecare caz in parte. Pentru fiecare modificare se aplica penalizarea prevazuta de conditiile stabilite de compania pentru care s-a emis biletul. Orice modificare (atunci cand ea este permisa de catre compania aeriana) a unui bilet de avion se efectueaza inaintea plecarii zborului initial ce urmeaza a fi modificat. Biletul nu poate fi pastrat in vederea unei utilizari ulterioare daca nu este modificat/ reemis inaintea zborului programat initial.
  • Pasagerul NU poate utiliza numai parti componente ale zborului aferent biletului cumparat.  Biletul se avion se utilizeaza secvential, segment cu segment in ordinea inscrisa in bilet. Neprezentarea pasagerului la primul zbor  sau la unul dintre zborurile intermediare se considera renuntare la bilet , duce la anularea automata a segmentelor de zbor urmatoare si NU mai poate fi utilizat ulterior pentru o potentiala modificare.
  • Biletul de avion este nominal. Modificarea numelui nu e permisa. Biletul nu e transmisibil .
  • Turistul a fost informat si are datoria sa ceara IN SCRIS/pe e-mail la info@activtours.ro sau pe Whatsapp la nr. 0755 088 410, agentului care i-a eliberat biletul de avion, cu 24 h inainte, emiterea check-in-ului. La majoritatea zborurilor check-in ul se inchide cu 45 minute inainte de zbor. Pentru a avea timp pentru efectuarea tuturor formalitatilor recomandarea noastra este sa va prezentati la imbarcare dupa cum urmeaza :

–   zboruri nationale check in minim 1-2 ore inainte de decolare!            

–   zboruri internationale check in minim 2-3 ore inainte de decolare!     

  • *După emiterea biletelor de avion, orice reclamație are de făcut Turistul, trebuie să o adreseze direct companiei aeriene, la birourile acesteia (*in aeroport sau pe site). Agenția de turism NU poate face reclamații in numele Turiștilor și nici nu poate pretinde daune/despăgubiri/returna taxe sau comisioane în caz de neefectuare a zborului / întârzieri sau alte incidente.

Notă importantă pentru turiști

  • De asemenea, pentru scoaterea copiilor din tara aveti nevoie de:
  • – procura din partea parintilor pentru persoana insotitoare (hotarare de divort, act de tutore legal, declarație la notar a unuia dintre părinți etc.)
  • – document identitate copii (buletin identitate sau pașaport)
  • cazier judiciar pentru persoana insotitoare a unui minor, care nu este unul dintre părinți.
  • Nota: Cu privire la dimensiunile Bagajelor, Conditiile de trecere a frontierei (formulare de sanatate, analize medicale sau restrictii de circulatie) va indicam sa va informati: 
  1. pe website-ul companiei aeriene pentru că pot surveni modificări în orice moment, iar un agent de turism poate să greșească. Mai mult, majoritatea companiilor aeriene low-cost nu mai acceptă troller mic la bagajul gratuit de mână, doar rucsac.
  2. pe website-ul Ministerului Afacerilor Externe roman: https://www.mae.ro/ pentru alte informații și/sau alerte de călătorie pentru destinația aleasă.

De asemenea, în cazul declanșării unor conflicte militare/războaie, calamități naturale (taifun, uragan, inundații, cutremure ș.a. asemenea), molime/pandemii, campanii de vaccinare, greve spontane sau anunțate, Călătorul trebuie să fie informat că se activează clauza de Forță majoră și toate parțile sunt exonerate de răspundere. Prin urmare, așteaptă cu răbdare să vadă ce soluții i se vor oferi. Agenția este un intermediar între Prestatorul de servicii și Beneficiar / Călătorul și nu poate să-și asume rambursări de sume sau alte decizii pe seama oricăreia dintre părți. 

  • circuite individuale sau de grup, cu sau fără însoțitor român, care pot avea un itinerariu fie personalizat, la cererea voastră, fie stabilit, cu date de plecare comunicate și condiții speciale de rezervare și anulare. Prelucrare unor circuite personalizate, la cererea voastră, adaptate bugetului și nevoilor voastre, implică un consum semnificativ de resurse umane și vă rugăm frumos să fiți deciși pentru achiziție când ne solicitați acest lucru. Altfel, ne vom vedea obligați să vă refuzăm și să prioritizăm acei clienți care știu ce înseamnă o astfel de sarcină și care chiar își doresc vacanța.
  • croaziere individuale sau de grup, cu însoțitor și plecări din anumite orașe din țară, unde veți primi exact costurile și pachetele de servicii.
  • pachete turistice la Parcurile de distracție din Europa care includ biletele de intrare și care sunt personalizabile.
  • serviciile turistice compuse din servicii la sol/destinație și zbor cu companie aeriana de linie sau low-cost sunt servicii asociate și vă asumați condițiile de rambursare / anulare proprii acestor companii în caz de suspendare a unor segmente de zbor. Compania aeriană vă va oferi condițiile sale și acestea nu pot fi condiționate de termenii celuilalt pachet turistic: cazare + servicii adiacente ș.a., care pot fi nerambursabile, nemodificabile.

Din experiența noastră este cel mai bine să vă faceți Asigurare Travel Storno de călătorie. Mai mult, pe lângă condițiile de despăgubire în caz de anulare a călătoriei contractate din motivele asigurate înainte de plecare, aceasta se transformă în poliță medicală pentru perioada călătoriei și vă protejează.

Există și asigurări anuale de călătorie, în cazul în care știți că plecați mai des sau perioade mai îndelungate.

În funcție de societatea de asigurări pe care doriți să o alegeți, condițiile de asigurare vă pot scuti de multe necazuri și pierderi colaterale.

Noi colaborăm cu mai multe societăți și vă furnizăm aceste informații, însă cea mai bună informare este întotdeauna la sursă:

  1. Colonnade Asigurări: https://www.colonnade.ro/persoane-fizice/asigurare-de-calatorie
  2. Mondial Assistance: https://www.mondial-assistance.ro/
  3. Generali Asigurări: https://www.generali.ro/cumpara-asigurare-de-calatorie/
  4. Eurolife Asigurări: https://www.eurolife-asigurari.ro/asigurare-calatorie

Desigur, după ce ați decis, în urma informării proprii, ce produs de asigurare vi se potrivește, consultanții noștri de travel vor fi bucuroși să vă ajute în eliberarea Poliței, cu tot ce presupune.

  1. Siguranta 100% + Suport / Asistenta turistica pentru ceea ce rezervati.
  2. Blocarea tarifelor cu plata unui avans de minim 10-20-30-40-50% + restul in cate rate doriti, dobanda 0 si flexibilitate in functie de disponibilitati.
  3. Pe lângă REDUCERILE ZILEI, la ActivTours vi se aplică Politicile noastre de Fidelizare:

 – odata cu achizitia pachetelor turistice ActivTours beneficiati de reducere PUNCTE echivalent 1% din valoarea pachetului achizitionat 

+ 100 puncte (10 euro)/adult o data pe an cadou de aniversare 

+ 100 puncte (10 euro) pentru fiecare recomandare catre noi, care rezerva vacante (*si ei primesc 100 puncte de BUN-VENIT).

  1. Suntem alături de voi 24 h/24, 7 zile din 7, telefonic/whatsapp/e-mail atat pre, cât și post-achiziție sau cand sunteți la destinație!
  2. Puteți achita cu Carduri/Voucherei de Vacanța și/sau cu diferite carduri de cumpărături: Raiffeisen, BT, ING, Unicredit ș.a

Despre noi

✅Din 2003, de 20 de ani suntem bucurosi sa oferim servicii turistice de profesionisti, din pasiune pentru Travel 🛫🌍, Vacante reusite si Turisti fericiti.

✅Ne bucuram sa va avem oaspeti, iar daca serviciile noastre v-au placut, sa ne recomandati si altora, deoarece noi rasplatim clientii fideli.

✅Va suntem recunoscatori pentru parteneriat si va uram cat mai multe calatorii exceptionale impreuna!

✅De 20 de ani ne straduim sa desenam vacante pentru tine si cei dragi tie.

@ActivTours mergi in vacante de vara si de iarna, in parcuri de distractie, citybreak-uri, vacante exotice sau luna de miere.

@Eventuria ai parte de cele mai frumoase evenimente sportive🏆, muzicale sau X-treme.

 

Login

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in

Address

184 Mayfield St. Hopewell
Junction, NY 12533

Phone

Email